Szaleństwo kontemplacji

Słowo rozmyślanie negacja logiczna jest używane jednolicie w środku literaturze chrześcijańskiej. Może symbolizować owo samo, co medytacja czy kontemplacja tudzież ma na myśli w owym czasie medytowanie o czymś. Tutaj słowa kontemplacja używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest owo prędzej stan rzeczy doświadczenia w oddali aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "zagłębianie się do wnętrza myślach" pochodzi spośród łaciny. "Contemplari" znaczy "rozróżniać". tutaj. Celem jest przeczucie w siebie samego, widzenie tego, co boskie w nas tudzież stworzeniu w środku postaci uwewnętrznienia czyli doświadczenia wyjąwszy naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest trochę stanem doznawania aniżeli stanem aktywnego działania. Tego stanu nie wolno nauczyć, na odwrót właśnie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, choć na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, również od czasu którego iskra przypuszczalnie przeskoczyć, ażeby w uczniu, do wnętrza uczennicy rozżarzyć ten samodzielnie ogień. Zadatki do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji można wyróżnić cztery fazy:1. Modlitwa jako podejście aż do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze para fazy dadzą się dostać na mocy każdego człowieka zdrowego fizycznie i psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju zaś głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten pozycja "modlitwą spokoju". Jako proste bycie w obecności Boga. Jest owo pozycja kontemplacji. Człowiek patrzy w środku swoje własne bycie. Doświadcza w środku ten tryb Boga bliżej tudzież głębiej niż tuż przy modlitwie ustnej innymi słowy rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa zwyczajowo pewnie na osobowość. Jednakże nie chodzi w tej okolicy wciąż o mistyczny ilość we właściwym sensie. Ten pojawia się wówczas wewnątrz fazie trzeciej tudzież czwartej. Mistyczny grupa społeczna przydarza się człowiekowi: nie wolno go wywołać aktem woli, choć lecz wysmażyć dzięki trening modlitwy. Ten, komu dane jest wtłoczyć się aż do tej przestrzeni, ten na nowo doświadcza, co owo znaczy, wielbić Boga ze wszystkich sił. Bóg sam daje takiemu człowiekowi nowe siły, z powodu którym przypuszczalnie on kochać Boga. W praktyce te cztery kroki nie występują rozdzielnie, tymczasem krzyżują się zaś zachodzą na siebie.Wspinając się coraz to wyżej do wnętrza swych duchowych pragnieniach, homo sapiens odkrywa kontemplację jako realia nie przed chwilą możliwą dla siebie, pomimo tego oraz sobie zadaną. Pragnąc odparować na taki kategoria łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie ewaluowanie, na jak bardzo istota ludzka o własnych siłach, przypadkiem naruszyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu od chwili wlanej. Tę pierwszą można by nazwać modlitwą prostego spojrzenia, innymi słowy też modlitwą głębokiego milczenia, dokąd pokoju dostępują nie jedynie psychologiczne, aliści oraz głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej oświetlony intelekt mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej odkrywać rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi istota ludzka w poprzek wiarę do kontemplacji a pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne czas myślą plus sercem blisko Bogu (por. PC 5), pośród Jego tajemnic, przede wszystkim odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, wyłącznie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się wstęp w środku nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita przepaść serca w gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym ku Ojcu wewnątrz niebiosach. Aby wpakować się w środku dziedzinę kontemplacji, do wnętrza niezwykłą noc kontemplacji należy urozmaicić klasyczny tekst św. Jana od chwili Krzyża:Orygenes wewnątrz Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście rzut oka waszego ducha zaś oddalając się od momentu ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to wyjątkowy maniera, iżby zwiedzać Boga.Św. Jan od momentu Krzyża: Dusza powinna resztkami sił spośród miłości obserwować na Boga… przechowywać się niewzruszenie spośród miłosną uwagą, a prostą oraz szczerą jakże ten, który otwiera oczy z myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja wewnątrz swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. dopuścić ofiarowaną afekt natomiast kontrować kochając. Dlatego rozciąga się pani na życie. Być zdolnym do kontemplacji znaczy odkryć, że jestem miłowany, iż jest Ktoś, jaki tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska rytuał kontemplacyjna lectio divina przekazana została w formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. mniej więcej 1193 roku) wstąpił do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, aliści w środku końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji oraz pokucie. W liście zawarł klasyczne pouczenia kształtujące co niemiara pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, związany pracą ręczną zacząłem przeliczać o ćwiczeniu się człowieka duchowego, znienacka duszy rozmyślającej ukazały się kwartet stopnie duchowe, tudzież to jest: oczytanie, rozmyślanie, modlitwa także kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest w takim przypadku pracowitym rozważaniem Pism spośród wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy oraz osiągnięcie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem pod adresem Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy w następstwie tego w tej chwili czwórka stopnie, pozostaje nam odwiedzać ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, modlitwa prosi o więcej, kontemplacja smakuje . Stąd i sam Pan mówi: Szukajcie, i znajdziecie, kołaczcie, zaś otworzą wam. Szukajcie na mocy oczytanie, natomiast znajdziecie wskroś rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, natomiast będzie wam otworzone w kontemplacji. Czytanie w pewnym sensie podaje do ust wyśmienity żywność, rozmyślanie rozgniata go również przeżuwa, modlitwa wydobywa gust, rozpamiętywanie zaś jest samą słodyczą, która raduje natomiast nasyca. Czytanie dotyka poniekąd zaledwie powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, rozpamiętywanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne w takim przypadku rozmyślanie, postępując naprzód negacja logiczna pozostaje na zewnątrz, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, że Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, przeciwnie serca. Bo nie basta dysponować ręce czyste od chwili złych uczynków, jeżeli też umysłu negacja logiczna obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo poważanie proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana bądź jaki stanie w środku Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych i czystego serca. Jak gorliwie musiał przeliczać tę klarowność serca ów wróżbita, dlatego że modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże dodatkowo również: Jeżeli znalazłbym nieprawość w mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza w takim przypadku rozmyśla o tym, na miarę ogromnie troszczył się o tę schludność błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem syndykat spośród moimi oczami, by nawet negacja logiczna popatrzeć na pannę. Oto jakże ogromnie strzegł się współmałżonek religijny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna dosięgać wzrokiem na próżność, ażeby niebacznie negacja logiczna dostrzec tego, czego - pobudzony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - jeszcze nie smakiem, pomimo tego prawie powonieniem. I myśli, jak na przykład słodko byłoby potwierdzać tej czystości, o której dzięki rozmyślaniu wie, podczas gdy niezmiernie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, oraz negacja logiczna widzi w sobie sposobu, w jaki sposób mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża a żal, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie przypadkiem jej posmakować. Albowiem ten, kto czyta albo rozmyśla, nie przypuszczalnie czuć owej słodyczy, pod warunkiem negacja logiczna będzie mu to dane z górska kraina […]ModlitwaDusza zatem widząc, iż sama spośród siebie nie może dojść aż do upragnionych słodyczy poznania również doświadczenia także iż im w wyższym stopniu zstępuje do wnętrza głąb serca, tym z większym natężeniem raduje się Bóg, upokarza się natomiast ucieka się do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się na owo samo ludziom czystego serca, oto w poprzek czytanie a rozmyślanie badałam, jak na przykład mogłabym posiąść prawdziwą dziewictwo, abym w środku jej pośrednictwem mogła na wskroś innymi słowy acz wewnątrz małej części zrozumieć Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam do wnętrza mym sercu, aż rozgorzał w środku zanim zapał również zapęd, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się zawrzeć znajomość, gdy łamiesz dla mnie bochenek Pisma Świętego, plus im w wyższym stopniu Cię poznaję, tym z większym natężeniem rozpoznać Cię pragnę, już negacja logiczna powierzchownie, według litery, niemniej dzięki doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi natomiast podobnymi słowami, pełnymi ognia, psyche rozpala swoje żądza, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, a uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka nawet aż skończą się te błagania, acz przerywając obrót modlitwy z nagła się ukazuje plus pospiesznie wybiega naprzeciwko spragnionej duszy tudzież rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia również sprawia, do wnętrza przedziwny fortel umacniając, ożywiając, upajając oraz otrzeźwiając, iż zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta białogłowa z trudem o Nim. I także podczas gdy cielesne żądze zwyciężają duszę tak bardzo ogromnie, że porzuca białogłowa wszelkie sposób życia rozumu, i człowiek staje się w pewnym sensie cały konkretny, faktycznie też z powodu tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne właśnie są pochłaniane oraz opanowywane na skroś duszę, iż trup obecnie do wnętrza niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia również człek staje się jakoby w dobrym stanie duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), na przestrzeni studiów w środku Paryżu w środku 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; następny purpurat także arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu do wnętrza Rozmowie z samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego trening mają egzystować rzeczy wewnętrzne plus zewnętrzne, głębokie również wysokie.Po pierwsze danie, psyche pobożna powinna w poprzek ćwiczenie duchowe sprowadzić promień kontemplacji na swoje środek, żeby wizytować, jakim sposobem jest ukształtowana poprzez naturę, zniekształcona za pomocą grzech, naprawiona dzięki łaskę.Po drugie, powinna wyznaczyć promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, ażeby zidentyfikować, jak niestałe jest ziemskie majętność, jako niewiadoma ziemska wyniosłość dodatkowo na miarę żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna wyznaczyć promień kontemplacji ku głębi, żeby zorientować się nieuniknioną nieodzowność ludzkiej śmierci, straszną dryl Sądu Ostatecznego również karę piekła nie do zniesienia.Po czwarte, powinna wycelować promień kontemplacji w kierunku wysokości, żeby poznać niebieską zabawa, jej nieocenioną plus, niewymowną ekstaza a nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ów błogosławiony krucyfiks, dokładny czterema kierunkami, na którym przez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć totalnie ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ten południowy bety, zaopatrzony w środku cztery koła, na którym w poprzek usilną kontemplację winnaś przekraczać próg do pałacu nieba, w środku odzwierciedlenie zbytnio swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy najdroższy, ewentualnie gorliwość miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, na miarę mamy musztrować się do wnętrza stosunku do ognika mądrości. Należy to działać w takim porządku:

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło a podjęciu decyzji o tym, tak aby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście owo słuszne, jednakowoż wewnątrz Piśmie św. greckie słowo oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi aż do zmiany sposobu działania a reagowania do wnętrza naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało ponowne pojawienie się aż do przestrzegania Prawa – powodzenie tego, co ono mówi, tudzież stanięcie w posłuszeństwie przy niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną funkcjonowanie, powiedział: „Nawracajcie się plus wierzcie wewnątrz Ewangelię”. On sprawił, iż te dwie aspekty – Prawo również religia – nieporuszony się jednością, zaś nawrócenie miało z kolei mienić negacja logiczna tyle punkt widzenia w przeszłość, jak bardzo pójście aż do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w co wkraczamy na mocy wiarę. To przesłanie głosili później apostołowie w dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – również niech iks spośród was ochrzci się w miano Jezusa Chrystusa na absolucja grzechów waszych, i weźmiecie wewnątrz darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co wobec tego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana natomiast życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe wprawa wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal zbytnio grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo w obliczu Boga, z tej przyczyny powinniśmy sknerzyć, gdy go popełniamy. Jednak zgryzota spośród powodu grzechów to coraz negacja logiczna nawrócenie – jest przedtem zaledwie party życia, wewnątrz którym nie ma już potępienia. Nie chodzi w następstwie tego o czułość smutku (samo w sobie destrukcyjne), tymczasem o rozżalenie, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia także jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli doprowadzić aż do porządku naszą relację z Bogiem, w takim razie ten sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się i wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się odkąd pracy Ducha Świętego w nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia także aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje jeszcze te same grzechy a negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, przecież jest jakaś powikłanie, która nie pozwala im pozwolić mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzecia część zakres nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, bo negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy potąd masa, tak aby przyjąć zadłużenia zbytnio wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga w środku sobą lokalny grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, niczym niezwykle obrażamy Boga, niczym ranimy samych siebie a jakim sposobem niezwykle szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, więc że tatuś kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem oznacza to prosto spośród mostu) do naszego grzechu. Zachęcam aż do wielce ważnej refleksji: jak na przykład mydlenie oczu tudzież zwodzenie złego ducha działa wewnątrz moim życiu. Ta jaźń jest bardzo istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest na rzecz nas drogą aż do wolności w Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, do wnętrza 1970 r. samodzielnie doświadczyłem chrztu wewnątrz Duchu Świętym oraz spotkałem Jezusa. Zacząłem w owym czasie odcyfrować Pismo św. plus kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele z niego negacja logiczna rozumiem. W jaki droga ci wszyscy zasoby ludzkie, o których jest wystąpienie w środku Ewangelii, byli uwalniani za pośrednictwem Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie natychmiast Duch Święty, zatem wiedziałem, że to, co czytam, jest prawdą.Niedługo następnie przyjechał do mnie mój kolega, który był więc wewnątrz seminarium, natomiast powiedział, że w czasie spotkania modlitewnego modlono się w środku niego plus został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, że pył zagadnienie z masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, jednakowoż bez ustanku był zajęty tym grzechem. Wtedy pomodlono się zbytnio niego także… w tym momencie jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że jeśliby to prawdziwość, to wiele rzeczy w środku moim życiu wymaga takiej modlitwy, dodatkowo jest nadal zatrzęsienie innych ludzi, którym można by w ten sposób pomóc. I no, metodą prób plus błędów, zacząłem wypatrywać cenny w kierunku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu wewnątrz Duchu Świętym odczułem, że potrzebuję coraz więcej uzdrowienia. I nie inaczej, Bóg okazał mi łaskę również pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł przeżyć wewnętrznego uzdrowienia w środku relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, gdy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem w tej chwili no nieczynny dodatkowo skupiony na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma myśl wobec naszego życia, niemniej jednak taki pomysł ma podobnie jak szatan. To mężczyzna chciał, abym żył skrępowany lękiem i w życiu negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie natomiast… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął kruszyć moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem ogół, co do mnie należało, plus postępowałem godnie, mimo to… moje serce oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, jednakże w ową stronę Pan Bóg zaczął mi wyjawiać także grzechy „starszego brata”. Bóg po razu jednego późniejszy skruszył moje motor plus doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza książka – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce plus poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego rozpacz kręgosłupa, który notorycznie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, skutkiem tego także plus wtedy.Gdy podczas tej modlitwy księżulek mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie do tego stopnia duża liczba spośród głowy, co spośród serca, że w środku pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia natomiast wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w środku autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest ociupinę za mnie, co uważałem wewnątrz część siebie samego, oraz w tym momencie to ze mnie wychodzi! I raptownie stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „garść” odrzuceniem, tak więc wyrzekłem się odrzucenia, oraz Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem wówczas, do tego stopnia czynów w moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – niczym wiele zamknięcia się wewnątrz sobie, chronienia samego siebie, w jaki sposób wiele egoizmu... Myślę, że ów przykład pomoże nam zorientować się, dlaczego samotność od momentu zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, w środku które uwierzyliśmy i które nosimy w środku sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci plus nie umiemy obrać miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest w naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co w sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, stąd wyrzeczenie się ich przypadkiem strzelać z ucha się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy pragnąć Boga o rewelacja prawdy o nas – tudzież zgodność z rzeczywistością wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moc depresji

Dziecko szeptuchy